maandag 10 april 2017

Botanische Tuin

Van BBNC Uitgevers heb ik dit prachtige boek                     mogen ontvangen.
...Hiervoor als eerste mijn hartelijke dank...



Wat me opvalt is weer een prachtig gebonden boek. Met een vrolijke kleurige harde kaft.
Weer een aanwinst voor mijn boekenkast.
Ik ben onder andere gek op bloemen dus vol verwachting ga ik eerst maar eens door dit boek heen bladeren.














Als eerste heb ik voor dit vrolijke boeket gekozen.
Ik heb ook net mijn nieuwe potloden ontvangen dus ja die moet ik proberen. Gekleurd dus met Prismacolor Premier.
Moet hier nog wel even aan wennen maar wou jullie deze toch niet onthouden.
Wat kleuren deze potloden heerlijk in dit boek. Het ging niet helemaal zoals ik voor ogen had. Maar dat lag meer aan dat ik een nieuw soort potlood heb gebruikt.















Voor deze plaat heb ik gekozen voor aquarel potloden en Wink of Stella Brush markers. Het aquarellen ging perfect in dit boek. 










Deze plaat heb ik met stabilo stiften gekleurd. En de achtergrond heb ik met pastelkrijt gedaan.
Ook deze beidde technieken zijn goed te gebruiken in dit boek. De stabilo stiften drukken niet door.










Zoals de naam al doet vermoeden staan er heel veel tuin taferelen in dit boek. Dus voor wie van bloemen houdt. Zou ik zeggen ... een aanwinst. Ik vind het persoonlijk een heel leuk boek om in te kleuren. Met heerlijk papier waar je alle soorten materialen op kan gebruiken.




Op YouTube vond ik het volgende filmpje van dit boek. Zodat je kan zien wat voor soort tekeningen er allemaal in staan.

Dit boek is oa. te koop bij BBNC Uitgevers en bij Bol.com voor de prijs van 14,99

Geen opmerkingen:

Een reactie posten