donderdag 30 maart 2017

Pandora







Van BBNC Uitgevers kreeg ik dit prachtige boek thuisgestuurd.
      ... Als eerste mijn dank hiervoor...

Wat mij als eerste opviel dat het boek een prachtige uitstraling heeft. Bij het doorbladeren voelt het papier heerlijk aan, een perfecte dikte en structuur. Wat staan hier weer een hoop mooie platen in, en lekker priegelwerk ook daar hou ik zeer zeker van.
Er is al veel over dit boek geschreven maar ik wou het boek toch zelf in handen hebben voor mijn persoonlijke mening over dit boek.










De eerste plaat die ik heb gekleurd is deze dit heb ik gedaan met potlood, stift en pastelkrijt.

Alle materialen werkten heerlijk in dit boek. 






De tweede plaat waar ik voor gekozen heb is van Pandora en ik wou haar in dezelfde kleuren houden zodat je een soort verhaal krijgt in je boek. Denk dat dat goed gelukt is.Ik heb hier met potloden gewerkt en heb deze gedoezeld met terpentine .. dit ging perfect.














De derde plaat heb ik gedaan met aquarel potloden en met wink of Stella Brush dit is een marker met glitter erin. Beidde materialen waren goed te verwerken in dit boek.









    
     

    Informatie van het internet:
Welkom in de mysterieuze wereld van Pandora. Ga mee op een spannende reis door de fantasie en laat je opgaan in de kalmerende lijntekeningen van kunsttherapeut Kim Sun-Hyun en illustrator Song Geum Jin.
Hun kleurboeken zijn anders dan andere kleurboeken, omdat ze bedoeld zijn om ingezet te worden bij therapie en als hulpmiddel voor mensen met liefdesverdriet. Kleuren kan een effectieve manier zijn om een positieve en rustige geestestoestand te bereiken. Daarnaast kan het ook gevoelens van neerslachtigheid verminderen en helpen bij omgaan met stress en spanningen. 'Tijdreizen' neemt je mee door de vier seizoenen. Met prachtige illustraties komen de lente, zomer, herfst en winter op je papier tot leven en schreeuwen om kleur. Uniek aan dit kleurboek is de kracht van lege ruimtes, die de auteur opzettelijk gebruikt om je meer rust en comfort te bieden tijdens het kleuren. 


In dezelfde reeks van deze serie is verschenen Dromenland zie mijn review hierover en Tijdreizen binnenkort hierover ook mijn review.



Dit boek is oa. te koop bij BBNC Uitgevers voor € 12,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten